Sunday, March 10, 2013

Dinner


Seperti yang dijanjikan, entry dinner kini akan aku usulkan. Ayat yang semakin power hari demi hari. Hihi. Actually minggu ni i busy gila tau , tapi i cari jugak masa nak tapi benda ni. Cerita panas kena update panas panas kan. Kalau dah lama lama, jadi cerita sejuk . Tak best. Apa yang panas pasal dinner tu pun aku tak tau. Hahaha *ayat bajet kontrobasi*

Ok tak intro aku kali ni? Hihi *tunduk muka*.Cerita ni ada ada relate dengan entry sebelum ni, so sila tekan older post kalau tak faham, kalau tak faham lagi boleh tanya. Perlu ke nak faham cerita ni? Errrr, tak perlu, tak ada kena mengena dengan final pun. Ok, continue cerita yang agak suam suam kuku ni.

Lepas aku balik dari GM beli tudung dinner terus try try dekat baju, match ke tak. Padahal baju aku kaler grey je pun, konfom match. Hihi. Farah sibuk make up syiren, aku diarahkan untuk mandi sebab dia nak make up aku pulak lepas tu, tanpa melawan aku turutkan. Lepas aku, noren pulak. Agak menjadi jugak make up nye lepas beberapa kali tengok video kat Youtube. Hihi.

Cerita yang semakin sejuk, sebab aku baru nak update cerita minggu lepas, ahhh sejuknya cerita ni. Bagi mereka yang tak tahan dengan kesejukan ini boleh  beredar. Dah berapa kali ntah aku draf kan enty ni. Terok bebenor busynyee. Kann. Dengan presentation, quiz, assignment. Tak menang tangan tau. Minggu ni penuh dengan test pulak. Lagi dua minggu je kuliah, seminggu study week then finale. Kecut perut je rasa cakap pasal final, hadoi, wish me luck !

 Actually, macam macam jadi sepanjang malam tu, kitorang sampai lambat sebab silap bajet masa, dengan silap jalan, dengan farah jadi emcee. Memang riuh gila on the way nak sampai Hotel Tower Regency. Memang gila ! Sori, I tak banyak masa ni, banyak benda kena settle ni, so tibalah sesi tayangan gambar.  Hihi J

The event, grand tak? Bollywood tuuu.
Kesayangan saya, semua cantik !
Namaste hey!

With syiren, yang kanan sekali, naik kereta dia lah malam tuu. 

From the left, farah, mia, aku and noren. Sila rank. Hihi

With aisam, muka garang tapi still sopan, kan kan? *muntah*

Tadi kesayangan kan, sekarang manja manja saya. Eh, manja tu nickname noren. Hihi

Bertali di kepala, trademark kami. Mohon jangan jelly.

Tengah tu mata tipu, jangan tertipu. Hihi *macam pantun*

With classmates kesayangan. Semua cantik cantik, tetiba terbuat muka ganas. Hee *peace*

With some classmates, and noren yang tinggi lampai. Ketinggian palsu. Hahaha
Ada orang tu cakap, orang tu la cakap kan, malam dinner tu muka aku ada dua pesyen je, satu muka ganas and satu lagi muka gatai. Jahat kan orang tu. Prefer yang mana? Hahaha   *orang tu noren*

Banyak sesangat lagi gambar sebenarnya, tapi takut ada yang termuntah pulak nanti. Semua ni guna camera mia, cantek je kan. Dengan power of make up, power of camera, nampak berseri seri sikit kami semua. Ayat mintak kaki. Make up by farah, dia make up ok, tak tebal sangat. Tapi ada yang ingat kami make up dekat kedai, farah sila bukak business. Ok lah, nak sambung buat slide presentation *busy busy* #KBYE


No comments:

Close