Wednesday, November 6, 2013

Random

Assalamualaikum. Dah lama giloss tak update. Sebab tahap malas nauzubillah. Rasa macam malas. Malas. Dan malas. Haaaa..gituu~ Last entry pasal raya. Bukan nya raya haji, raya puasa nu haaa. Lama kan kan, lebih kurang 3 bulan. Rekod paling lama tak mengupdate. Weeeewit~

Ekceli bukan malas sangat pun *ayat cover. Sebab terlalu sibuk dengan dunia realiti. Hihi bajett sangat. Sepanjang semester 5 memang takde entri langsung, sekeping dua pun haromm takde. Sebab balik je kelas terus tidur, pergi kelas petang, balik tu tido lagi, malam buat assignment sikit kalau ade, kalau takde ‘movieee time’, lepas tu tido balik. Haaaa lebih kurang macam tu aktiviti seharian. Selalunya setiap sem ada riadah jogging walaupun sekali dua. Tapi sem lima ni memang tak jogging. Setakat petang petang sembang depan bilik dengan kengkawan ada lerrr.

Ok, cerita pasal sekarang pulak. Sekarang tengah cuti sem. Dah separuh cuti dah pun. Cuti kali ni tak lama, sebulan lebih je. So malas  nak kerja. Tolong mak kat rumah jelah kann. Ayat tunjuk rajin tuu. Sebulan lebih ni aku habiskan dengan amik lesen kereta. Aku tengok kawan aku drive macam senang. Tapi susah jugak sebenarnya weh. Sebab tak biasakaannn. Minah rempit sejati cenggini lah. Aku yang lain ok. Tapi masalah mati enjen yg lemah tu. Aku tak tau lah kenapa kaki kekok semacam.

Sekarang dah enam haribulan, dalam 2 minggu setengah lagi nak kena balik UiTM dihatiku. Rasa malas gila. Tapi macam semangat jerrr, macam semangat jerrr, sebab last sem kan. Weehooo. Walaupun result sem 5 ni agak terok, syukur Alhamdulillah semua lepas. Doa yang terbaik untuk sem depan. Aminnn~ Alhamdulliah jugak sebab dapat kolej walaupun dah tua bangka. Dan walaupun stiker ciput waktu hantar permohonan  haritu. Rezeki kan. Syukur.

Semester depan paling neves sebab tak tau roommate dengan sape. Roommates kesayangan hamba ada yang dah habis belajor, ada yang praktikal. Tinggal lah aku. Alone. Tskkk tskkk (T_T)~ Harap dapat yang okey. Okey tu macam boleh la serasi, gosipp dan paling penting. Boleh terima aku yang suka melepak dalam bilik dengan kengkawan lepas kelass. Aminnn~

*throwbackk*

KBAI. ASSALAMUALAIKUM.
it should be wordless wednesday =='


Close