Tuesday, October 30, 2012

: comeback as an unemployed :

last updated August 26, 2012. sekarang baru ada mood nak taip balik. semua benda aku ikot mood, termasuk lah study  =='. ditambah pula dengan kekangan masa yang berlaku, memang tak sempat nak menaip apatah lagi menerjah blog orang. gilaaa ayat, mantop habes bahasanyaa even SPM dulu BM dapat B+. okela tu kan. tapi kenapa budak-budak india, cina bagai boleh dapat A pulak? errrrr.

so i ingat nak buat comeback *pui, ayat bajet retisss gitu. tu title jelaaa, tak de kena mengena dengan si pembaca dan juga penaip. errrrrr again -,-. sekarang semester break yang tak lama mana pun, just sebulan setengah. so, aku amek keputusan tak nak kejaa sebab takot tak puas nak spend masa kat rumah. ceh, selama nie pon bukan nye kerja pon. waktu tunggu result SPM dulu jeeaa keja,  tu pon time dah nak dekat-dekat masuk uni. :D

tapi aku duduk rumah bukan kerja bangun, makan, tidoq jee taw. aku tolong-tolong jugak parent aku. tolong apa? malas nak cerita nanti cakap riak pulak. hewhew *gelak twiter. ingat nak amek lesen kereta, so senang la kalau nak gerak mana-mana. tambah-tambah dekat taiping yang sentiasa hujan rahmat. kadang-kadang kepala sentiasa dekat tingkap, tunggu hujan berhenti sebab nak keluar. sebab mak aku tak akan lah bagi anak dara dia yang sopan santun nie keluar rumah naik moto, walaupun hujan renyai-renyai. :D

selain itu, tambahan pula, dan lain-lain lagi. cerita pasal exam final yang macam tuuutt! seriously, sem nie punya soalan pelik-pelik belaka, berkerut kening aku sampai nak bercantum. bukan aku sorang rasa macam tu,  orang laen pong. so kira salah pembuat soalan laaa kan, sebab apa yang keluar, patern tak sama langsung dengan sem-sem lepas. aku kalau dapat soalan susah, mesti aku selak-selak paper soalan sebab nak cari nama pembuat soalan. sebab lepas keluar je dewan exam aku nak hack je FB dia. ok, aku tipu. tapi aku memang cari pon nama pembuat soalan.

sekarang aku minat pulak dengan tumblr, saja gatai-gatai buat account. nanti terbiaq jugak macam blog aku nie. hampeh jee. semangat nak menaip tu ada, tapi nak menaip tu malas -,-. aku suka letak gambaq banyak2 dalam blog sebenarnya. boleh temgok-tengok kalau bosan. ok, thats all. kalau rajen aku akan post pasal raya haji. ekceli bukan post, tayang gambaq. hahaha. bubye :D

letak gambaq pergi open house madam azura, tak de kena mengena dengan comeback. =,=

dah setengah tahun aku berdikari. :)


No comments:

Close