Thursday, December 20, 2012

: economy class :


okeee, without any update about the new semester. sekarang masanyaa nak share ceghitaa. perlu kee ceghitaa? yelah kaan, sekarang dah mid-term break. hewhew :3 tak kiraa, nak ceghitaa jugak. oke. let's start, semester nie ada lima courses 'jee'. nampak macam 'jee', tapi agak berat jugak semuanya. BEL, AIS, MAF, FAR, ECO. tak ingat pulak code course. bagi pangkal cukoplah kan. :> tapi yang best nyaa finale nanti, only four papers. yeehaaa. rasa macam nak joget-joget. yelah kaan, selalunya enam course kot. rasa bersyukur sangat. boleh main-main. ok, salah niat. course yang tak ada finale exam tu BEL. semua orang nak buat muka terkejut bilaa tau student account amek BEL lagi sem nie. please laah. ==' bukan kami semua nie slow english or apa-apa, just nak improvekan lagi, sebab nanti kami kena deal dengan orang-orang luar tau. ayat tak nak kalah. =='

cukup lah kot intro tuu, nanti panjang berjela kalah cerpen pulak. actually nak ceghitaa pasai kelas eko, kelas laen nanti-nanti lah ceghitaa deh. kelas eko nie agak seram sikit lah. seram tak semestinya hantu okeh. our lecturer. tak ingat pulak fullname dia. tapi orang panggil puan ayu. dia muda lagi, tapi tegas. selalunya kalau muda-muda macam sempoi sikit kan? tapi dia tak. sempoi tulah yang sangat diharapkan. bila dia masuk kelas jee, semua orang kena berdiri and bagi salam, macam dekat sekolah. baca doa, then duduk. lepastu. dia akan usha keliling kelas and cari orang yang pakai baju sama kaler dengan dia. and orang yang bertuah tuu kenalah cerita pasal current issue. bab ni yang aku lemah nie, aku nie bukan rajen baca paper sangat. haihh ==' lepas current issue dia akan mintak pulak riddles. nie oke jela, but in english. riddles dalam english macam tak best. memang lah boleh translate. tapi tak 'umphh'. noren the politician dah pernah kena dah.

but today, dia pakai baju kaler hijau. aku pon pakai kaler hijau. aku rasa gelabah. rasa macam tahan kentut. and try avoid eye contact dengan dia. naseb aku tak kena weh. lagi sekali rasa nak joget-joget. today dia ikot barang siapa yang kaler hijau. beg, buku, fail, kerusi pon dia kira jugak. so, aku terselamat. muahahaha. suka i nok. and tadi dia dah ajar kitorang cara kira national income semua tuu. and waktu tu aku rasa macam tak paham apa-apa. and kitorang maen message atas kertas, selalu sangat dah buat benda nie, time tak paham, time ngantok. tapi bila buat soalan past year faham laa jugak. aku dah laa slow ==".

contoh messsage merapu meraban. semuaa salah miaa, dia start dulu. hahaha :>
yg kaler putih tuu aku edit, bukan liquid pepot.

kawan busuk saya. mia, noren, farah. wanita abad ini. baru nak start cuti aku dah rasa rindu dengan diorang.
i love you sis, awww awww ~ :*
the conclusion is, baca Bismillah dulu sebelom pilih baju nak pergi kelas eko. ngeh3. esok balek rumah, weeeeheeee :). XOXO M *bajet istanbul kejap. baboi.





No comments:

Close