Monday, June 4, 2012

: no posts . start blogging ! :

assalamualaikum .

 
no post ? ekceli this blog dah macam tunggang tebalik dan sedikit huduh , kan ? and aku dah simpan kan semua post yang lama-lama . sebab ada post-post aku yang kecikkan hati orang kot . yela kan , main hentam update tak kira tengah bengang berapi-api bagai . lagipon waktu tu kecik lagi , kecik la sangat kan ? hahaha. so aku nak start new life yang sejurus dengan new semester . ohoi , dah nak masuk semester 3 dah aku nie . tapi aku tak puas cuti lagi . huk2 :( . rasa sedih nak tinggalkan rumah aku yang juga tempat aku menternak lemak selama cuti sem dua bulan lebih nie . lepas nie maybe aku tido dengan perut berbunyi , huk2 , sedih lagii . kalau kat rumah , makan semua cukop kan ? malam-malam boleh nak punggah dapur lagi . kat kampus cannot !

this isnin aku tengah goyang2 kaki update blog , next week punya senin mesti aku sibuk merewang dalam kampus . yela kan , first day kuliah . adoi , mesti aku asyik teringat kat rumah . homesick jugak la kan . walaupon sepatutnya aku beruntung and bersyukur sebab rumah and kampus satu negeri . sebab ramai lagi orang yang tercampak sana sini study jauh-jauh . lagi sedih kan ? wawawaaa ~ ingatkan bila duduk hostel dari form one takdela aku rasa susah nak teringat kat rumah . but sama jaa . 

today last day tengok 5 rencah 5 rasa . SHERSON LIAN , today our last date ! hokhok :'( . kerja aku selama duduk rumah nie tengok tb jela . sebab tu aku punya blog tak cantik . hehehe . aku siap boleh hafal lagi lepas nie cerita apa and lepas nie cerita apa . kat kampus tak de tb . so aku akan bosan tak tau nak buat apa . mati akai . nak study pon aku nie tak rajin , sebab tu la tak dekan-dekan . hoho . kaaan ? study last minit , pui .

aku harap semester 3 nie , semua nye berjalan dengan baik . takde gadoh-gadoh macam budak2 lagi .and harap tak banyak kelas pukul 2 . waktu matahari terpacak atas kepalaa , memang sangat tak seronok . sampai kelas berpeluh-peluh macam baru lepas merentas desa . sungguh tak best ! and harap lecturer sporting and best macam sem lepas . siap boleh ajak pegi mandi bukit merah lagi . sweet memories banyak jugak sem lepas . i hope this sem we can create more memories . kaaann .

kalau duduk sesorang mesti rasa sedih sebab teringat nak balek . waaaaa ~ tolong aku . adoi . macam mana  nak buang homesick ? nt mesti rindu afif ngan angah . rindu afif cakap ' apaq apaq! '.  rindu angah kejot pagi-pagi . rindu nak masak nasi . rindu main kucing . rindu sikat rambut mak . rindu bebel kat adek-adek yang suka online sampai tak study . rindu naek moto g giant . rindu  nak siram pokok dengan air beras . rindu gadoh ngan adek beradek . rindu buat roti bakaq kat ayah . rindu tengok cerita naik lif turun tangga sebab boleh gelak golek-golek . rindu hantar adek g sekolah naik moto . rindu tengok hindustan dengan mak hari rabu tb2 sampai pukul 1 lebih . semua nie akan aku rinduuu . :'( 

angah and afif yang teman aku sepanjang cuti .
anak-anak mak aku jaga , sebab tu muka tak sama :)
our weekend , lepas nie weekend dalam bilek dengan roomate yang baru . adoi .
minggu depan start rutin as a student , ke sana sini dengan matrix card . wawawa ~ wish me luck :)


1 comment:

Unknown said...

hye sweety..i'm Ety make a visit here..enjoy to read ur entry..btw,have a nice day..=)

Close