Saturday, June 30, 2012

: happy birthday ayah ! :* :

actually bufday ayah semalam . 28 JUNE . now ayah dah 50 tahun 1 hari . bangun je dari tido semalam aku terus text ayah ,

hepy bufday ayah , semoga panjang umur , murah rezeki , AMIN ~

umur ayah dah cecah 50 tahun , dah setengah abad dah . sekejap je masa berlalu .  aku rasa sedih , sebab aku tak nak umur ayah aku bertambah , aku tak nak ayah aku semakin tua , aku tak nak ayah aku jadi warga emas , dan yang aku paling tak nak , aku tak nak ayah aku sakit . aku tak nak semua tu , tapi siapa lah aku kan . aku bukan siapa-siapa yang boleh menetapkan semua tu . so , aku  just berdoa yang terbaik untuk kedua orang tua aku , mereka jantung hati aku . segalanya bagi aku , aku tak pernah lupa untuk doakan mereka . aku nak mereka sentiasa sihat . kalau boleh , aku nak pergi dulu sebelum mereka . sebab aku rasa aku tak boleh hidup tanpa mereka . but . Allah tak kan menguji kita lebih dari kemampuan kita , kaan . 

oke , stop bersedih . ayah aku hero , mak aku heroin . tapi entry nie pasal ayah , so hanya gambar ayah yang akan tertempek disini . mak jangan jeles taw . hehehe . eh , lupa . happy father's day too . sayang ayah .

ayah aku time muda-muda , sungguh awesome dan handsome , kan ? adik harap ayah akan sentiasa kuat .
nota kaki : entry nie dah taip siang tadi , tapi tetiba line putus , so post malam nie . date yang tunggan terbalik . bayangkan anda membaca hari jumaat pagi , taw . hewhew . kbai . saya sayang ayah saya ! anda sayang ayah anda ! *tetiba


1 comment:

SheeLittleSunshine said...

happy birthday juga untuk ayah awak :)

Close