Thursday, July 12, 2012

: happy birthday to me :


Last two day is my birthday , 10 July, now i’m nine teen . and it’s my last teen . yelah kan . tahun depan dah 20 tahun . adoyai , tuaanyaaa . so , for the last teen , kena la berseronok kan ? tapi tak de la sampai tak hinggat dunia . melampau dah tu . eh , boleh tak nak stay kat nineteen sampai bila-bila ? dengan harapan ada pari-pari bercahaya datang tunaikan permintaan aku . nie mesti sebab banyak tengok cerita indon , tu yang suka berangan ! choi . sebelum terlupa atau saja-saja buat lupa , thank you so much kepada yang wish and give present . i really appreciate it . just like last two sem , sambut dekat uni je , so takde family yang boleh paw hadiah banyak-banyak . sedih . pagi-pagi lagi ayah aku dah wish . then mak , kakak and adek . ilysm ~ tak lupa jugak dekat kawan-kawan yang sanggup tunggu pukul 12 sebab nak wish besday dekat kita . terharu i nok . korang sangat suit . thank you very much .

Waktu nak dekat-dekat pukul 12 tu rasa macam nak buat-buat tido je , konon-konon tak ingat besday sendiri . taktik waktu duduk hostel time sekolah dulu . macam kelakar je . mesti korang pernah terfikir nak buat kan ? tengok tu , senyum-senyum . mesti pernah , kaaan ? hahaha . waktu tu jugak mesti ternanti-nanti call orang tersayang kan ? perkataan ‘ kan ‘ digunakan berkali-kali . tambah-tambah kalau korang-korang yang  ada boyfriend yang sweet gilos . mesti ada superise bagai . aku tak da boyfriend pong , so just tunggu kawan-kawan tersayang yang wish . kawan-kawan kite sweet taw ! kalah boyfriend awak-awak semua , siap nyanyi-nyanyi lagi . 

Tahun lepas aku siap nangis lagi waktu malam besday aku , sebab kawan baik aku tak wish malam besday aku . mengada kan ? aku tak mengada sangat pun , just dia orang yang paling rapat , paling paham , paling sekepala dengan aku . dan segala jenis paling yang sewaktu dengannya . tapi dia wish malam tu jugak , dia cakap dia tertido . aku punyalah nangis sentap sebab ingat dia lupa besday aku . hahaha . rugi ayaq mata aku malam tu . tahun nie , for my nineteen . dia wish ontime , walaupun ade orang-orang lain yang wish awal sikit dari dia . waktu kat hostel dulu pon , dia mesti lepak-lepak kat bilik aku sampai pukul 12 , which is the date of my birthday . sweet kan ? u always be my BFF . sayang laju-laju .

Tadi aku online and scroll down profile fb aku sebab nak baca posted besday dari peminat . *ayat bajet hot , konon ramai orang wish . tapi line Internet yang slow nak mampus macam siput vavi . aku tak sempat tengok semua lagi . kesian kan ? besday aku dah nak basi pong . ceit . eh , tak lupa jugak dekat classmate yang nyanyi-nyanyi lagu besday dekat kita dengan riang . thank you again . post kali nie , perkataan ‘thank you’ akan digunakan beberapa kali . tak sabar-sabar pulak nak balik rumah , sebab nak mintak hadiah dari parent and sisters tersayang . weee ~ “ doakan saya berkat umur , berkat rezeki dan tingkat iman plusss jumpa jodoh yang soleh . ” AMIN ~ * huahua . gatal kan ? oke lah , that’s all , bubye ! :)

tengs ain for this , sumpah terharu . :(


eh jap-jap ! jangan bubye lagi . kat atas nie pulak post dari mak tersayang ! mesti mak aku rindu sangat kat aku , sebab sampai dua kali post . mom , i love you MORE ~

No comments:

Close