Wednesday, November 14, 2012

: si kuning :

cepat betol masa berlalu sekarang nie, pejam celik pejam celik, dah tinggal berapa hari lagi jee cuti tinggal. semester nie cuti kejap, so memang rasa lain macam laju nyaa. tapi duduk rumah sekarang pon dah mati akai, tak tau nak buat apa, selain tengok tb and online. ok, stop intro. ekceli nak cerita pasal binatang sekoq nie. binatang ke aku pon tak pasti. bentuk bulat, kaler kuning, jambul ciput tengah kepala. mesti semua penah chat dengan dia lepastu senyum sesorang. tak pasti laa senyum ke tak. ke aku je yang senyum, ntah. ini laa perbualan yang berjaya direkodkan. perbualan? err ==" bosan punya pasal.



aku dah tak taw nak tanya benda kuning nie apa, so aku taip laa nama aku, alaaa macam orang zaman sekarang nie buat, lepas tu print screen dekat fb. kaan3? cheq nak jugak. awww. okee, merujuk kepada rajah di atas, benda kuning nie cakap aku comel and pandai. tu memang dah betoi dah. perasan -,- tapi persoalan nya sekarang siapakah aiman othaman tu? tak pernah aku kenal orang nama aiman. yang aku kenal pong aiman hakim redza. ok. ayat bajet retis. kenapa aiman, kenapa tak ammar masterchef? sekarang nie aku sesangat lah admire ammar. nampak tak perigi carik timba kat situ. tapi aku seronok sesorang jelaa. sedih je bunyi dy kann. wuwuwu~ nak tau sape jodoh aku? taraaaa~ 


sila jangan jeles, mesti buat mukaa je kaan. lepas tu rasa macam euuuww, annoying gilaa. hahaha. saja nak tayang. yang minat KPOP macam aku, mesti laa kenal kaan. yang tak kenal. niee haa jodoh aku. jangan risau, aku tak akan sia-siakan kau sayang, aww awww ~ :D

antara yang handsome dari group Super Junior, Lee Donghae <3
*saja nak besaqkan, ngeee~
memang bagi aku berangan lebih laa benda kuning niee. haih. okee laaa. bubyee. namo baru den, 'ammarliza', sedap taak? niee dah kes parah niee. errr ==" bye again :*


No comments:

Close