Friday, November 9, 2012

: surat cinta dari UiTM :

nak taip ke tak, nak taip ke tak. tu yang bermain dekat kepala aku tadi. tengok jam rasa macam sempat lagi nak taip. bukan nak kemana pun. sebab satgi nak pergi tengok tb jee. heeee :) aku memang akan bajet masa nak hadap PC or lappy. sebab nanti tak sempat aku nak tengok tb. duduk rumah kena laa guna masa hadap tb kann. and aku paling malaih and tak suka tengok cerita separuh jalan. tak best, tak best. lepas tu nak tanya orang kiri kanan pasal jalan cerita. memang tak laaa kaaan. 

ok. back to the tajuk, semua uitm student mesti dapat kann surat cinta dari uitm dihatiku pagi tadi. aku tak taw laa dy sent bilaa email tu. tapi bangun-bangun pagi tadi aku terus on computer. terus on, ok. dengan rambut serabai, gigi tak gosok. mata pon bukak sikit-sikit sebab cahaya pagi yang mengejutkan mata. terus bukak yahoo. kalau tak, selalunyaa  fb and twitter laa yang aku akan klik dulu. hee e:) bukak inbox and nama 'uitm.edu.apantah' tertera kat atas sekali. baca bismillah sekali and taraaaa.

macam tak malu je kaan, tayang result yang tak seberapa nie =='
tengok laa, tengok laaa. result yang cukup-cukup makan jee. koko pon aku dapat B+ kot, see NO4, HBU134 tuu, macam mana laaa boleh kantoi. dah dua sem dapat A kot. bukan nak riak pong, just koko senang dapat A. and aku yakin sangat aku dpt B+ sebab aku ponteng waktu last-last tu. dalam 3, 4 kali jugak laa. wuwuwu~ habeh buruk result den. MAF220 aku bersyukur je dapat B sebab aku bajet aku repeat sebab soalan dy time tu buat aku rasa nak maki-maki. yang laen-laen tu no komen. GPA aku teruk kan, ekceli nie result tinggi antara tiga-tiga semester. but, aku rasa kali nie aku usaha laa jugak dr sem-sem sebelum nie. ntah laa. just alhamdulillah. and just be nice to lecturer next semester. hahaha. kenapa? nothing. lalalala~  bubye.



No comments:

Close