Wednesday, January 23, 2013

: caera first giveaway :

segmen dah join. now giveaway pulak. hahaha. rasa macam tamak pulak. hikhik. saja nak try luck. mana la tau rezeki kan. tuah ayam dekat kaki, tuah manusia siapa pun tak tau kan. bermadah kejap. aku join pon sebab hadiah dia semua best-best. entry ni aku kena nyatakan hadiah yang aku nak menang. okey. semua aku nak. boleh macam tu? tamaknyaa haku. *dush3, tumbuk diri sendiri.

hadiah yang aku nak menang ada duaaa. Tint Moly Lip and Peplum Dresscaera, i'olls nak menang, pleaseee. *sambil buat muka cute mintak kaki. --'

siapa yang join sila klik HERE. honestly semua sponsor sudah di like, blog pon dah follow. gagah update sebelom tido, sila terharu cik caera. esok i'olls ada kelas tau. hakhak. *gelak ayu. nak menang jugak. tak kiraaa. nak jugakk. nak jugak. aaaaaaaaaa... *pengsan -___-


2 comments:

Unknown said...

gudluck k :)

caera puttih said...

hikhikhik , gelak caera bace ni :) thanks sudi join GA caera :) terharu <3

Close