Thursday, February 7, 2013

Segmen Menang RM 200 by Putry Mirah


Malam ni aku rasa tak nak tidur lah, nak join Give Away. Hewhew. Nampak ketamakan aku kat situ. Bukan tamak laa, grab chance *cover cover. Mana tau rezeki. Kan kan. Aku ni bukan boleh tengok giveaway  yang hadiah meletop-letop ni. Nak try luck. Yes, i’am the lucky seven! Orang lahir bulan July selalunyaa luck tau *suka hati aku je buat conclusion.



Kali ni Give Away by Putry Mirah a.k.a Gadis Blogger yang Superb Simple! Gila meletop hadiahnya. RM200 *ching ching ching*. Mata aku dah jadi macam Mr.Crab pun. Yelah, sape yang nak bagi kau duet free-free cenggitu kan. Kalau tak dapat duit pun, ada hadiah lain tau. Teddy bear! Ok jugak tu kan, teddy bear aku pon mak aku dah amik buat tidur malam. Sebagai anak yang solehah aku bagi jelah terus kat mak aku. So, jom lah ramai-ramai join. Jom laaa, jom laaaa. Heeee :D #KBYE




1 comment:

Izyan Yan Cinnamon said...

salam,dtg dari segmen yg sama[^.^]

http://izyanyancinnamon.blogspot.com/2013/02/segmen-menang-rm-200-by-putry-mirah.html

Close